Bekeken

06-08-2011

Nieuwe aankoop; Wesc koptelefoon!

Hallo (: 

Vandaag ben ik thuisgekomen van mijn 4-weken-durende reis door Frankrijk!
We zijn op 6 campings geweest, waaronder in de Dordogne, in de Drôme,  en een plek net onder Parijs.

Dit betekent dus:
Ik heb weer internet en ik heb mijn eigen camera! Finally!

Maar ik zal jullie even mijn nieuwe aankoop showen. 
Ik heb deze  koptelefoon gekocht omdat met mijn Apple oortjes in de mensen om me heen de muziek beter konden horen dan ik zelf. Deze oortjes waren dus aan vernieuwing toe.
Ik kwam in een skaters-winkel en daar zag ik deze koptelefoon:

iPod touch 4e generatie + Koptelefoon Wesc Bongo Purple

Zo zie je de kleuren goed, de 'oren' van de koptelefoon
Hier draag ik de koptelefoon zelf, zo krijg je een goed beeld.    
Haha oké op de laatste foto lijken mijn ogen op vissenogen.
Maar dat maakt nu eventjes niets uit.
Ik weet het, het is iets heel anders dan normale oortjes,
maar wat vinden jullie ervan?

Het is dus de Wesc Bongo Purple, en hij kost €79,-.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten