Bekeken

25-07-2011

25'JULI'2011

Hallo (:

Ik ben op vakantie in Frankrijk, zoals jullie al hebben kunnen lezen.
Het is vandaag nogal een saai dagje,
dus ik dacht; laat ik even wat posten over de leukste dingen die ik deze vakantie heb gedaan.

Kanoën:
Mijn moeder & ik gingen kanoën in de Dordogne, het was niet heel spannend maar wel lachwekkend.
Druk aan het kanoën op het einde van de route, nog even een rondje stad.

















Nog even een rondje stad, Tina ging mee!




















Paardrijden:
Ik zit op paardrijden, dus vond het leuk om het hier ook eens te doen.
Heb nog nooit zoiets meegemaakt.

We gingen 2 uur lang over bospaadjes die net zo smal / smaller waren als / dan het paard.
Je moest door bosjes heen en bukken voor bomen,
waardoor ik dus ook veel schrammen heb haha.
Op een gegeven moment moesten we zo stijl omhoog,
dat het paard in feite stijgerde.

Het was wel een geweldige ervaring.
Voordat we gingen vertrekken, ik vond 'm groot.





















Gitaar
Mijn gitaar is 3 dagen geleden helaas gesneuveld.
We zaten op een strandje bij een kampvuur te spelen,
toen legde ik hem even naast me neer.

Een jongetje besloot om in het donker een steen van 30 cm achterover te gooien,
zonder dat hij keek.
Toen zat er een enorme deuk in mijn gitaar.

Geluk bij een ongeluk: ik krijg nu wel een mooie gitaar van meer waarde.


Verder heb ik niet zo heel veel meegemaakt op vakantie.
Nu nog hopen dat we nog even een safari gaan maken hier! (Speciale dierentuin)

XOXO 



1 opmerking:

  1. Oehw dat kanoen en paardrijden lijkt/vind ik wel er leuk!
    Wel echt balen van je gitaar, beter dat je een nieuwe krijgt haha! ^^

    BeantwoordenVerwijderen