Bekeken

25-07-2011

Printjes!

Ik zal jullie een paar printjes tonen, die ik erg leuk vind! (:
Ze hoeven niet bedoeld te zijn voor kleding.





Standaard roze-ruitjes print.
Misschien afgezaagd,
maar ik vind hem nog altijd leuk, en ik vind dat je er veel patronen in kan zien.




Het is een print van bloemen, maar wel op z'n oud-hollands.
Ik vind dat bloemetjesprinten er ook nog altijd bijhoren,
ze worden nog steeds veel gedragen.









Hier zie je een delftsblauw patroon.
Ik hou van delftsblauw, omdat je de (oude) dingen van Nederland erin ziet, die nog maar weinig voorkomen,
maar het is wel een stereotype.
En ik blijf toch Nederlander!






Het standaard panterprintje vind ik ook nog altijd wat hebben.
Veel mensen vinden het ordinair,
maar ik vind dat als je het goed gebruikt,
dat het gewoon een leuk printje is, met goed gecombineerde kleuren, maar wel een klein beetje druk.





Het laatste printje alweer..
Een standaard zebraprintje.
Ik hou van de combinatie zwart-wit,
maar ik vind ook het patroon van de zebra erg mooi.
Het zijn niet zomaar rechtlopende strepen.




Misschien vinden jullie deze printjes/patronen niks,
maar ik vind dat als je ze goed gebruikt / naar de achtergrond kijkt,
dat ze er leuk zijn!
En je kan ze met veel dingen gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten