Bekeken

26-07-2011

OH NO! IT'S BROKEN!

Hallo! (:

Zoals ik jullie al had verteld, is mijn gitaar een paar dagen geleden kapot gegaan.
Een klein jongetje gooide er een steen op.
Ik dacht; ik zal eens laten zien hoe mijn geliefde gitaar er nu uit ziet..

Die deuk hoort niet.. :(





























Een stukje ingezoomd..






























Maar er is altijd wel een geluk bij een ongeluk!
Ik krijg mijn nieuwe gitaar verzekerd,
maar er is geen gitaar meer te kopen die zo goedkoop was,
dus ik mag een mooie nieuwe uitzoeken!

Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe gitaar, de Stagg SW203:


Wat vinden jullie van deze gitaar? (:

XOXO



4 opmerkingen:

  1. Leuk! Kun je ook veel liedjes spelen? Dat lijkt mij echt gaaf om te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, jawel (:
    Paar voorbeeldjes;
    -Price Tag
    -Lazy Song
    -I'm Yours
    -California King Bed

    het valt wel mee om te leren hoor, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die nieuwe mooier :$
    ik speel zelf ook gitaar ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is hij ook haha.
    maar spaanse gitaren zijn in het algemeen wat minder mooi.

    ah leuk! (:
    hoelang?..

    BeantwoordenVerwijderen