Bekeken

28-07-2011

SAFARI

Hallo (:

Ik weet dat het niks met mode te maken heeft, maar ik was vandaag in een dierentuin.
Het was 80 hectare groot & had 900 dieren.
Er was ook een stuk waar je met de auto door kon,
en er waren stukken waar je wandelend de dieren vrij kon zien rondlopen.
Ik heb de leukste foto's uitgezocht, dus hier komen ze:

(Niet de beste kwaliteit, komt door kwaliteit van mijn ouders camera / verre inzoomen.)

Zwarte Beer - Lag naast de weg
Uil - Keek rustig voor zich uit
(ver ingezoomd)

Luipaard - 2 jonkies waren aan het stoeien

Stokstaartjes - Daar liepen we tussen

Wit Luipaard - Lag rustig te slapen
(ver ingezoomd)

Leeuwinnen - Lagen rustig te slapen
(ver ingezoomd)

Artikelen met wat ik aan heb enz. komen pas na 6 augustus,
aangezien ik nu op vakantie ben en mijn ouders camera is niet alles.


XOXO


2 opmerkingen:

  1. leuke foto's! jammer dat je ouder's camera niet zo goed is. anders waren de foto's echt heeel mooi geweest :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel!
    Ja ook 1 groot nadeel is dat de camera uit zichzelf een stuk uitzoomt.
    Dus ook al liggen de dieren dichtbij,
    je moet ver inzoomen.
    En dat gaat met deze camera slecht. :(

    BeantwoordenVerwijderen