Bekeken

25-07-2011

Ik zal me eerst even voorstellen..

Hallo! (:


Dit is mijn allereerste bericht op wat voor blog dan maar ook.
Spannend..

Ik zal maar even beginnen met mezelf voor te stellen, zodat jullie ook wat van me weten.
Mijn naam is Kim, ik ben 15 jaar & ik ga na de vakantie naar 5 vwo.
Hieronder zie je een foto van mij met carnaval afgelopen jaar #:

Ik houd verschrikkelijk veel van dieren, honden en paarden in het speciaal.
Ik rijd paard en ik hou van muziek maken. (Gitaar, piano, zang).

Ik heb 1 hond, genaamd Tina.
Deze naam is haar gegeven in het asiel waar we haar vandaan hebben.
We haalden haar uit het asiel toen ze 9 weken was. (:
Hieronder zie je ons samen.
Ja ik weet het ik sta er niet zo charmant bij!

Een betere foto komt binnenkort.. Als ik op mijn eigen computer zit.
Zit op dit moment namelijk in het zonnige Frankrijk. Ahum..

Je kan mij altijd wakker maken voor Snack a Jacks ;$.
Ik heb niet echt een favoriete kleur, maar qua kleding heb ik vaak rustige kleuren.

Ik denk dat jullie nu wel wat over me weten,
en dan begin ik zo snel mogelijk met bloggen! (:

Oja!
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben te zeggen wat ik allemaal op mijn blog ga schrijven.
Ik ben van plan om er natuurlijk stukjes over mode in te zetten, of leuke dingen die er mee te maken hebben,
maar ook vertel ik leuke/grappige/aparte dingen die ik heb meegemaakt.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden & het zullen volgen!





XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten